anome's photocase
bila man dan anome bersatu
By: man dan anome

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Saturday, 30-Jun-2007 05:53 Email | Share | | Bookmark
Sungai Lembing

Signboard "Selamat Datang"
satu je hotel yang ada kat situ
deret kedai2 lama... tapi semua tuutp je
View all 12 photos...


Sunday, 24-Jun-2007 13:05 Email | Share | | Bookmark
Japan GT : Practice Day 23 June 2007

drift pagi
asap from tyres
japanese chick
View all 40 photos...


Thursday, 19-Apr-2007 03:50 Email | Share | | Bookmark
~senja~

Pantai Bagan Lalang
Pulau Langkawi from Jeti Kuala Perlis
Jeti Kuala Perlis
View all 13 photos...
gambar2 ni secara kebetulan berada pada tempat2 tu pada masa2 mcm tu...
semua pix ni masih 'raw' tak sempat nak edit pun... ada pix yang dah jangkau 4 tahun


Monday, 16-Apr-2007 12:37 Email | Share | | Bookmark
~Melaka : The Historical City~

replica of wind mill
i named it The Reds
"jangan musnahkan" khazanah bumi ini
View all 10 photos...
Travelling ke Melaka ni unplanned pun. Juz bawa cyber-shot; tak de apa nak zoom-in pun cuma untuk kenang kenangan


Sunday, 15-Apr-2007 08:18 Email | Share | | Bookmark
~1st entry~

Last Photo on 15 April 2007; High Court, KL


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net